Leverera nyttig mat

Att äta rätt och nyttig mat verkar alltid vara det som är problemet när folk vill gå ner i vikt. Personer jag är personlig tränare åt har inga problem att komma till gymmet och träna, eller vara ute och gå, men det verkar omöjligt för dem att hitta tid att planera och laga nyttig mat. Detta har fått mig att fundera på en affärsidé. Att jag lagar deras mat som sedan levereras antingen till deras hem eller arbetsplats. Jag vet att det redan finns varianter på detta, men varför skulle inte kan också kunna göra det? Som order- och betalningssystem kunde jag använda payson.se. Sedan är det ju bara att hitta bra förpackningar att paketera och leverera maten i. Just nu är detta bara på ett väldigt löst tankestadium för det finns säkert en massa regler man måste följa för att få tillaga och sälja mat. Men vad tycker du? Hade du velat utnyttja en sån här tjänst som tillägg till din personliga träning?

Lämna en kommentar