Personlig tränare

Jag arbetar även som personlig tränare och har gjort det i ca 5 års tid. Jag har alltid tyckt om att träna och röra på mig ända sedan jag var liten.

Vad innebär det exempelvis för dig att ha mig som en PT?

Som personlig tränare så utgår jag utifrån just dina förutsättningar. Ditt träningsprogram blir skräddarsytt efter dig och vad du har för behov. Tillsammans sätter vi upp mål och jag är med dig under passet för att se till att du gör rätt samtidigt som jag peppar dig på alla sätt så att du orkar mer och mer!

Kanske du vill ändra din hållning, uppnå vissa mål, gå ner i vikt, träna och äta rätt? Jag kan hjälpa till med det och det är också vad jag gör för de personer som har mig som sin PT

Jag jobbar på ett gym som dessutom har tillgång till gruppträningar och till en simhall vilket är bra. Att kombinera styrka med annat när man tränar är att rekommendera!

Att äta rätt är en annan sak som är bra att göra när man tränar mycket, men det är något jag kommer att skriva om längre fram.

sx91350b

Lämna en kommentar